زائر ایرانی در کربلا به خبرنگار رسانه آمریکایی چه گفت؟ پیش‌بینی ورود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه آخر صفر برگزاری ۳۲ ویژه‌برنامه در دهه پایانی صفر در آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس آماده‌باش ۱۴ پایگاه اورژانس حرم امام‌رضا(ع) در روز اربعین حسینی (۴ شهریور ۱۴۰۳) امنیت اربعین را مدیون خون شهداییم مراسم «اربعین با شهدا» در گلزار شهدای بهشت‌رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین ۱۴۰۳ در تهران، در کدام خیابان برگزار می‌شود؟ + ساعت و تاریخ مشایه‌ای به سوی عرفان اینفوگرافی | برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در هفته جاری (۳ شهریور ۱۴۰۳) محبت امام‌حسین(ع) تا قیامت در دل شیعه و سنی زنده می‌ماند | اربعین؛ نقطه اشتراک شیعه و سنّی دربرابر صهیونیست‌ها میدان مغناطیسی اربعین! برگزاری مانور‌های عملیاتی برای حفظ امنیت زائران در ایام دهه پایانی صفر ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب و روز اربعین حسینی ۱۴۰۳ اعلام شد ما به کربلا برمی گردیم تصویر روضه هایش تجسم عاشوراست* | درباره حاج محمود کریمی و روضه خوانی‌های متفاوتش تجهیز پارکینگ‌های حرم امام‌رضا(ع) برای اسکان زائران دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ رزمایش انتظار در سرزمین حسین (ع) تعویض کتیبه ایوان طلای حرم امام‌رضا (ع) هم‌زمان با فرارسیدن اربعین حسینی + فیلم و تصاویر مسجد مرکز ستاد اسلام
سرخط خبرها

تشرف کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود به حرم امام‌رضا‌(ع)

  • کد خبر: ۲۴۲۷۳۰
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تشرف کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود به حرم امام‌رضا‌(ع)
جمعی از کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود با هماهنگی معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول این کاروان در این رابطه اظهار کرد: این کاروان با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه دین‌داری و عشق به ائمه اطهار(ع) در کودکان بی‌سرپرست شهرستان شاهرود و با مشارکت خیران، به مشهد مقدس اعزام شد.

 وی ادامه داد: برنامه‌های این سفر معنوی شامل شرکت در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر، زیارت امام رئوف، تلاوت دعای توسل، حضور کودکان در مهمان‌سرای حضرت‌رضا(ع) و برنامه‌های ورزشی و تفریحی در مشهد است.

محمدرضا میررضایی خاطرنشان کرد: در این سفر، تعداد ۳۲ نفر از کودکان به همراه مربیان خود در قالب طرح «مهر درخشان» به مدت ۴ روز مهمان امام‌رضا(ع) هستند.

وی در ادامه، گفت: از زحمات مسئولان آستان قدس رضوی و کانون خادم‌یاران رضوی سمنان و شهرستان شاهرود که امکان این سفر را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->